COLÒNIES 2014



Ara són els alumnes del G8 que ens fan arribar les seves opinions sobre les colònies:

Iñaki- El que més m’ha agradat ha sigut els cavalls i els tallers.

Enric- El que més m’ha agradat de les colònies és muntar a cavall.

Ruth- A mi m’ha agradat  el cavall i els tallers.

Carla- El que més m’ha agradat de les colònies és muntar a cavall i totes les activitats i la casa i la Pegui i el joc de nit i el conill i les gallines.


Aquí teniu les primeres opinions sobre les colònies que ens han fet arribar el G9:

"Em van agradar molt els tallers"
 Adrià Morales 
" Em va agradar molt que la casa de colònies la vam estrenar nosaltres"
 Arnau Cozar 
" Estic molt contenta d' haver anat a les colònies. Em va agradar: muntar a  cavall, el joc de la nit i dormir tots      junts"  
 Judith Alcaine 
"M'ha fet il·lusió muntar a cavall, dinar i sopar al menjador"
 Dani Morales
"Em van agradar molt els gossos, els cavalls,la porqueta, els pollets i el conill"
 Oriol Garcia 
" Estic molt i molt content dels tallers i muntar a cavall"
 Aaron Otto
" Lo que més em va agradar va ser que em vaig estirar sobre el cavall, també els tallers , la porqueta Pegui ,el    conill , els pollets i donar-li un “susto” a la Heidi mentre dormíem"
 Sara Torquet


" No hi ha rés millor que aixecar-se pel matí i sortir a fora a escoltar i respirar la natura tranquil·lament"
 Pol Cozar



Comentarios

Entradas populares de este blog